Consultanță
Vânzări

Analiză . Segmentare . Optimizare . Implementare


Ne ajutăm clienții să vândă.

Mai mult. Mai bine. Mai eficient.

Analizăm și segmentăm clienții, produsele, metodele de vânzare.
Propunem strategii realiste de optimizare și eficientizare.
Pregătim forța de vânzări pentru noile metode și procese.

Cum facem asta?

Pașii de la intenție la rezultat

Pentru a vinde mai mult

Propunem metode de adaptare a ofertei pentru fiecare segment de clienți, conform specificului acestuia, pentru a răspunde mai bine nevoilor sale, crescând în acest fel cifra de afaceri.

Pentru a vinde mai bine

Identificăm serviciile adiționale pentru care clienții sunt dispuși să plătească mai mult.
Pregătim forța de vânzări să identifice și răspundă mai bine la nevoile clientului.

Pentru a vinde mai eficient

Care sunt cele mai eficiente “routes to market” pentru fiecare segment de clienți? Cum se pot optimiza și cum se pot reduce costurile aferente vânzării?

Întrebări frecvente

Da.  Putem furniza referințe le cerere. Nu le facem publice din cauza clauzelor de confidențialitate.

Nu.
În schimb este specializat pe o nișă și are expertiză extinsă pe mai multe companii și industrii. Valoarea pe care o aduce constă în acest plus de experiență și în perspectiva nouă și diferită în care vede ansamblul.

Recomandările noastre sunt întotdeauna personalizate companiei cliente. Conțin cifre rezultate din analize vânzărilor anterioare și liste nominale cu clienți reali.
Recomandări generice de metodologii nu fac obiectul, în opinia și practica noastră, a procesului de consultanță. Ele pot fi doar referințe care să susțină propunerile noastre.

Servicii

Principalele servicii în consultanța de vânzări

Analize și segmentări

Segmentarea clienților se face după o serie de criterii, cum ar fi:

  • Importanță
  • Verticale de industrie
  • Dispersie geografică

Segmentarea produselor și/sau a serviciilor se face după un set de criterii specifice fiecărui client, în funcție de strategie și de obiective.

Analizăm așa numitele “Routes to Market” corespunzătoare fiecărui segment de clienți și stabilim ponderea și eficiența lor.

(Re)Definire procese de vânzări

Intersecția segmentelor definite la pasul anterior, creează profile diferite de clienți, cu modele de achiziție diferite.

(Re)definim procesele de vânzare pentru a răspunde corespunzător acestor modele.

Propunem alocări de resurse necesare dar și suficiente pentru a acoperi eficient fiecare canal de desfacere.

Scopul eficientizării este de a reduce risipa de resurse dar fără a scădea calitativ procesul de vânzare. De regulă, prin automatizări și prioritizări,  se eliberează un capital de timp care este utilizat în creșterea cantitativă a vânzărilor.

Identificăm avantajele și dezavantajele reale față de concurență și le comparăm cu cele percepute de piață. Dacă există o percepție diferită între cele două, propunem optimizări ale relațiilor și comunicării cu clienții.

Identificăm și propunem metode ce permit folosirea avantajelor și depășirii dezavantajelor.

Pregătirea forței de vânzări

Mai mult decât predarea unei metodologii, workshop-urile interactive pe care le susținem oferă un nivel ridicat de personalizare, adresând punctele slabe ale fiecărui vânzător în parte.

Training-urile noastre sunt interactive și se bazează prioritar pe simularea unor situații cât mai apropiate de realitate, pe tipologia cliențiilor clienților noștri.

Asistăm vânzătorii în întâlnirile reale cu clienții, oferindu-le feedback personalizat și imediat.

Evaluăm în ce măsură angajații care interacționează cu clienții finali cunosc, respectă și implementează corect regulile și procedurile promovate de companie.

Vrei să vezi cum se aplică companiei tale?